- Forside
- Tilmelding
Salgsbetingelser
Salgsbetingelser
Regler for medlemmer
- Kunden skal være fyldt 18 år for at oprette et medlemskab.
- Al materiale på siden er beskyttet af ophavsretsloven og må under ingen omstændigheder distribueres videre til andre. Misbrug vil blive retsforfuldt.
- Kunden forpligter sig til ikke at videregive kodeord og brugernavn til tredjemand. Registrerer vi, at dette er sket, vil kunden øjeblikkeligt blive suspenderet som medlem. I grove tilfælde vil vi yderligere søge erstatning hos kunden ved civilt søgsmål.
- Vi godkender ikke mere end 3 forskellige ip-adresser per kunde per dag. Observerer vi flere ip-adresser, må vi gå ud fra, at pkt. 2 ikke er overholdt.
Betaling, sikkerhed og anonymitet
- Håndtering af betalingen sker i henhold til dansk lovgivning.
- Der godtages Dankort, eDankort, Visa/Dankort, Visa og Visa Electron.
- Betalingen opkræves i dansk valuta igennem et dansk betalings gateway uden skjulte gebyrer.
- Af sikkerhedsmæssige årsager er alle transaktioner SSL krypteret efter godkendte standarder.
- På kundens kontoudskrift kommer der til at stå den anonyme tekst, Realpay.dk
Domænet er vores diskrete kundesupport side, som ikke umiddelbart peger på medlemskabets erotiske karakter, altså helt anonymt i forhold til kone/mand og bankrådgiver.
Tilmelding, rabat og abonnement
- E-mail adressen brugt ved tilmelding skal være gyldig og mulig at sende post til, så længe medlemskabet er aktivt. Dette er kundens ansvar.
- Ved tilmelding og afmelding af medlemskabet tilsendes en bekræftelse via den tilmeldte e-mail adresse.
- Rabatter som rabatkoder og medlemsrabatter gælder kun på selve tilmeldingsperioden og ikke på senere abonnementperioder.
- Abonnementet er gældende, sålænge kunden ikke har afmeldt sig.
- Alle forlængelser sker med samme periode som den oprindelige startperiode for løbende at sikre rabatten, dog med undtagelse af 3 dages startperiode. Denne forlænges til 30 dage.
- Abonnentet har selv ansvaret for, at udmeldingen finder rettidigt sted.
- Afmelding af abonnementet skal af tekniske grunde ske minimum 1 dag før næste betalingsperiode og skal foretages af kunden selv under punktet Administration i medlemsmenuen i toppen af siden (efter der er logget på). Der kan ikke afmeldes via post eller telefon el.lign. Såfremt kunden skulle være forhindret i at afmelde sig via selvbetjeningen, skal der sendes en underskrevet og autentificeret bekræftelse til supporten. Afmeldingen vil i dette tilfælde først effektueres 14 dage efter emailens modtagelse.
- Såfremt der ønskes et nyt betalingskort tilknyttet abonnementet, skal der afmeldes og tilmeldes igen med det nye kortnummer. Dette kan gøres med samme medlemskab, så adgangskoder, personlige favoritter og andet gemt data ikke går tabt.
- Kvitteringer for alle foretaget transaktioner kan findes under Administration i medlemsmenuen i toppen af siden (efter der er logget på). Der sendes ikke e-mail beskeder for hver foretaget abonnementforlængelse.
- Der er fortrydelsesret på medlemskabet frem til 14 dage efter tilmeldingen. Indenfor denne periode skal der tages kontakt til webmaster, såfremt fortrydelsesretten ønskes taget i brug. Så snart medlemskabet tages i brug bortfalder fortrydelsesretten jf. Forbrugeraftaleloven. Første login på medlemsområdet bliver anset som ibrugtagelse af medlemskabet, hvorefter fortrydelsesretten ophører.
- Kunden kan kun få returnet betaling jf. punktet om fortrydelsesret. F.eks. returneres der ikke betaling for perioder, hvor medlemskabet ikke er blevet brugt eller for perioder, hvor teknikken på kundens computer har forhindret brug af tjenesten.
- Deaktiveres abonnementet som følge af brud på reglerne, vil sidste betaling ikke blive returneret.
Persondatapolitik
- Den eneste personlige data, der indsamles på vores kunder, er emailadresse og ip-adresse. Disse anvendes udelukkende til regnskabsmæssige og administrative formål.
- E-mail adressen anses som strengt fortrolig og videregives ikke til tredjemand. Kun godkendte ansatte fra understående virksomhed har adgang til dataen.
- Vi har en streng anti-spam politik, og der vil derfor kun blive tilsendt mails ifm. tilmeldingen, ved vigtige systembeskeder eller opdateringer.
- Ved login oprettes en cookie med 30 dages levetid. Denne anvendes til at sikre, at kunden kan logge ind, så længe medlemsskabet er gyldigt.
- Kundens personlige data sikres efter godkendte standarder, herunder via stærk ssl-kryptering, kryptering af koder samt sikring via topsikrede og cerftificerede datacentre i Europa.
- Kundens betalingsdata opbevares og sikres via den danske betalingsservice Clearhaus efter godkendte danske standarder.
- Kunden har ret til at få oplyst samt om ønsket slettet personlige data registreret på ham/hende. Dette gøres ved at tage kontakt til supporten.
Teknik og installation
- Systemet virker umiddelbart til både Windows, Mac og Linux styresystemer.
- Siden er optimeret til følgende mobile enheder: iPhone, Ipad og tabletter med Android.
- Siden understøtter nyere browserversioner indenfor Google Chrome, Internet Explorer, Firefox Mozilla, Opera, Safari m.fl. Senere version end Internet Explorer 8 understøttes dog ikke.
- I forbindelse med afspilning af videoerne skal browseren enten understøtte HTML5 (standard i alle nyere browsere) eller have en nyere version af Flash installeret.
- Kunden har selv ansvaret for, at teknikken virker. Der supportes naturligvis efter bedste evne, såfremt der skulle være problemer, som kunden ikke selv kan løse.
Salgsbetingelsernes gyldighed og indsigelse
- Kunden har mulighed for at indbringe en indsigelse over et forløb ved at skrive en e-mail til supporten. Indsigelse skal være saglig, konkret og upersonlig for at blive behandlet.
- Såfremt kunden ikke får medhold i sin indsigelse, kan sagen bringes videre til Forbrugerombudsmanden eller føres som et civilt søgsmål via Sø- og Handelsretten.
- Læs i øvrigt om regler og praksis indenfor e-handel på Forbrugerombudsmanden.dk
- Betingelserne er senest opdateret 2018-04-29 og er gældende fra og med denne dato.
- Handler fra før ovenstående ændringsdato er ikke omfattet af disse salgsbetingelser, men derimod af de salgsbetingelser, der var gældende på daværende tidspunkt. Disse blev medsendt i introduktionsmailen ved tilmeldingen og kan om nødvendigt rekvireres hos supporten.
- Fremadrettet ændringer i salgsbetingelserne, som kommer til at omfatte allerede oprettede medlemmer, skal bekendgøres via e-mail senest 1 måned inden ikraftsættelsen. Indenfor denne periode har medlemmerne mulighed for at afmelde servicen, hvis de ikke ønsker at godkende de nye betingelser.
Virksomheden bag denne tjeneste
Realpay.dk
Roholmsvej 14A
2620 Albertslund, Danmark
CVR: 36478578
E-mail: support@realpay.dk